Zanzásítva

...csak mert utólag már minden részletre kiterjedő beszámoló amúgy sem menne. 

Egy dologról majd külön bejegyzésben emlékezek meg, mert arról annyi írnivalóm van, hogy ez szükséges.

Szerdán kivágta nálam a biztosítékot Bandita iskolájának pedagógusgárdája, de úgy! Az előzményről legyen elég annyi, hogy novemberben bekerült hozzájuk egy kevin nevű r. kölök, aki - amint azt megtudtam kedden - Strassburgból tért meg szülőhazájába a rengeteg megpróbáltatás után. Április végéig lesz Banditáék osztálytársa, amikor is remélhetőleg leteszi az osztályozó vizsgát és továbbléphet oda, ahová kora szerint való: a 4. osztályba. Viszont úgy gondolja, hogy addig szeretné a szüneteket is tevékenyen tölteni, ezért az lett a legkedvesebb elfoglaltsága, hogy üti-veri a gyerekeket és verbálisan terrorizálja őket lelkileg. Pár szülőnek elege lett abból, hogy a tanító nénik nem tesznek semmit, így az igazgató úrtól rendkívüli szülői értekezletet kértek, amire végül szerdán került sor. 
Kedves Olvasó, ha te most azt gondolod, hogy a téma az volt, hogyan lehetne megszüntetni a kevin gyerek ámokfutását, hát rossz nyomon jársz. Ugyanis nem ez lett belőle közel sem. Helyette kiselőadást hallgathattunk végig arról, hogy ez a szegény kisfiú novemberben elsős bizonyítvánnyal jött haza abból a menekülteket fogadó gyűjtőiskolából, és most mindenki azon van, hogy a tanév végére behozza a lemaradását és szeptemberben már az 5. osztályt kezdhesse. Ő pedig micsoda jó képességű, ígéretes tehetség, aki hibátlanul veszi az akadályokat. Eddig kiválóan teljesít, mentorai is vannak!, akik őt ebben segítik; ezen túlmenően szigorú felügyelet alatt áll a szünetekben is, ami azt jelenti, hogy 10 méteres körzetében mindig tartózkodnia kell egy nevelőnek (ugyan miért vajon?????), így tehát ha bárkit is bántalmazott, az csakis véletlen lehet. Egyébként is értsük meg, hogy a gyűjtőiskolában ez vált be neki önvédelmi eszközként, hiszen ott farkastörvények uralkodnak. Ja, hogy itt nem kell megvédenie magát, sőt ő a provokátor?! De hiszen minden gyerek verekszik az ő korában! A hasba rúgás, fejbe rúgás, kéz kicsavarása, fej betörése, kővel dobálás és csúszda tetejéről lelökés szokványosak 11 éves korban. Mocskos szája is van a kevinkének tényleg, de nem kell komolyan venni, amikor azt mondja a kislányoknak, hogy elvágja a torkukat, nem olyan nagy dolog, ezek csak szavak. Ezzel az ellenséges hozzáállással pedig nem segítjük kevinke fejlődését, sőt megnehezítjük; mondjuk meg otthon a gyerekeinknek, hogy kerüljék el kevinkét nagy ívbe; ha mégis bántja őket, dobják be a panaszládába, és majd a pénteki osztályfőnöki órára kevinke megbánja és bocsánatot kér mindenkitől nyilvánosan. 
Bazmeg.... 
Megkérdeztem az igazgató urat, hogy a mentorok között van-e esetleg pszichológus? A nagy felzárkóztatás közepette foglalkozik-e valaki a kevin gyerek lelkével és pszichéjével is? Mert hogy szerintem a verbális és fizikai agresszió is feszültségből ered. Nincs arról szó esetleg, hogy ez a feszített tempó okoz kevinkében olyan belső feszültséget, amit így vezet le???? A mi időnkben nem kerítettek ennek akkora feneket, ha valaki hazajött elsős bizonyítvánnyal külföldről, egyszerűen folytatta a 2. osztályban, aztán kész. Mert 3 évet elvégezni fél év alatt bárkit megviselne. Igazgató bácsi meg csak nézett rám kerek szemekkel, hebegett-habogott valamit arról, hogy persze nézegeti kevinkét pszichológus is havonta egyszer, de tényszerűen láthatóan betaláltam a kérdésemmel. Csütörtökön pedig ott folytatta kevinke a verekedést, ahol szerdán abbahagyta. 
Az is volt még, hogy az adóügyi cicamica újra akcióba lépett, ezúttal polgári jogi témában. 
Csütörtökön munkából hazajövet találkoztam a régi kedves munkahelyi portás bácsinkkal. Úgy megörültem, mondtam is neki, milyen régen láttam, erre azt mondta nekem, hogy ő látott ám engem a minap is a körúton, de láthatóan úgy el voltam varázsolva, hogy sajnált volna felébreszteni:) 
Egész héten olyan érzésem volt egyébként, mintha mindenki velem akarna jót tenni, hiszen megkaptam a várt zenéket MP3-ban (azóta azzal kelek és alszom el); visszakaptam az eontól 4ezer forintot, aztán Az a bizonyos Cég is visszatérítette nekem a jogtalanul kicsalt 8282 forintot /nem röhög:)/, ma pedig a kedvenc hajfestékemből tudtam venni 2 dobozzal egy áráért. 
Ennek örömére délután hajfestés, gyantázás, körömlakkozás fog következni, hogy én lehessek holnap az iskola szépe jobban érezhessem magam a bőrömben egy kicsit.