Húzd ki magad!

Másik városban tárgyalós, szolgálati autóval egyedül menős!, pert megnyerős, szép cipő vásárlós, fáradtan visszaérős, jó kis nap volt.

Rettentően elfáradtam, de nagyon boldog voltam, hogy egy kicsit csavaroghattam; szeretem azt a várost, a várnegyed gyönyörű. Ha kapok autót, és mehetek egyedül, szeretek kicsit korábban érkezni, hogy tárgyalás előtt még elkortyolhassak egy finom kávét a kedvenc helyemen. Rendezem a gondolataim, ráhangolódok az előttem álló feladatra, amitől aztán sokkal könnyebben veszem az akadályt. Ma szükségem is volt erre, mert a másik fél ügyvédje egyszerűen katasztrófa volt. Szakmailag is (ezt most nem is részletezem, komolyan szégyen, miket hordott össze a keresetlevélben, és ezért felmarkolt egy csomó zsét) és emberileg is. Értem én, hogy veszíteni szar, de mindig megdöbbenek újra és újra, ahogyan a vereséget nem bírják sportszerűen fogadni. Szemét a bíró, szemét vagyok én, mindenki szemét. Igazából pedig, ha racionálisan nézem, azt kapták, amit (jog szerint is és igazság szerint is) megérdemeltek. Megtettem az ügyfélért, amit meg tudtam tenni, összevesztem a főnökömmel két soron, hogy csökkentsük a terhét, amit meg is tettünk végül, aztán még az ellen is perre ment. Hát kapja be, de télleg. Mondjuk a bíróság is kapja be, hogy folyton diszkriminál minket, mert a javunkra megítélt szánalmas 10 000 Ft perköltség jó esetben a benzinre elég. Bezzeg, ha a másik fél nyert volna, ránk verte volna az egész ügyvédi munkadíjat (a 10 000 Ft többszörösét). Mindegy. 
Ezek után ugye megérdemeltem ezt a szép kis cipőt? :) 
Jó. Nem pont ezt, hanem pont ilyet, csak világosbarnában (arról nincs kép a katalógusban), mert azt több mindenhez hordhatom.
Már vége lett a munkaidőnek, mire leadtam az autót, de még visszamentem "dolgozni". Ez konkrétan azt jelentette, hogy bejelentkeztem a gépbe, majd jóbarátom G-vel átmentünk a közeli cukrászdába sütizni és fagyizni, miközben megváltottuk a világot fél órában. Mindezek után kicsit még visszamentünk az irodába, ahol folytattuk a világ megváltását további majd egy órában, és nem volt bűntudatunk kicsit sem.