"Semmi, minden"

Dolgozom ezerrel, hogy szabira mehessek. 2007. óta nem volt olyan, hogy két ünnep közt ne kelljen bemennem egy-két napra, de eldöntöttem, hogy idén már pedig nem fogok. Persze ha nagyon akartam volna, meg tudtam volna oldani a korábbi években is, de mivel Bandita általában apázik még pár napot karácsony után, én mentem robotolni... 

...leginkább azért, hogy addig se kelljen gondolkodni.

Most sem lesz másként az, hogy 26-án K. elviszi a gyerkőcöt Anyuciéktól (ahol karácsonyozunk), és majd csak 29-én hozza haza. Én 26-án hazajövök a szokásos módon, viszont melózni nem megyek be. Munka helyett pihenni fogok és olvasni és filmezni és és és és. Már nagyon várom. 

A szombati munkanapokat változatlanul nem szeretem, mert totál összezavar és nincs meg a két nap pihenés, ami pedig kell és kellett volna nagyon ez után a hét után is. Mondjuk lazán voltunk; délelőtt pedig kiléptem megnézni a gyerekek fellépését a főtéren. Aztán már ki is adták őket, így Bandita bejött velem dolgozni még egy kicsit, ami szintén nem kedvezett munkamorálomnak:) 

Kiderült az is, hogy a "titkok kertje" milyen belülről: ott is van ugyanis adventi vásár, így most megnyitották a látogatók előtt. 

Nézd csak, milyen szép

IMAG0771.jpg

IMAG0770.jpg

IMAG0765.jpgIMAG0772.jpg