Levél a Jézuskának

Kedves Jézuska!

Ha már úgyis ajándékokat hurcolászol a születésed napján, én egy ilyen szépséges kávéfőzőt szeretnék. Ó ha te azt tudnád, milyen jó dolog kávéillatban ébredezni, ebben pedig állítólag igen jó minőségű, nagyon-nagyon finom és illatos, habos kávét lehet főzni. Képzeld el, hogy ez olasz szokás szerint ugyan két személyes, nálunk viszont egy személyre ajánlják, tehát éppen nekem való.

Azt mondják, neked számít az, hogy jó voltam-e, én most mégis azt kérem tőled, hogy döntsd el, hozod vagy nem hozod, de ezt ne tegyed attól függővé, megérdemlem-e, mit produkáltam az évben, mert az ilyen feltételes szeretettel már tele van a padlás. Egyébként is, én is járok templomba, és nem méricskélem, hogy most akkor elég jól vigyáztál-e rám, törődtél-e velem; akkor is megyek hozzád, mikor éppen úgy tűnik, hogy magasról leszarod a fejem.

Köszönöm a megértésed.

Üdvözlettel: Holdviola