Ha belügyminiszter lennék

Első intézkedéseim egyike az lenne, hogy betiltanám a grillcsirke utcai árusítását. Indokolás: a szaga egyszerűen elviselhetetlen. 
Egyébként nem volt vele bajom addig, míg nem lettem Banditával állapotos, onnantól viszont pokol volt megtenni a békásmegyeri HÉV-végállomás és a lakásunk közötti utat, mert az útba eső piacon egy fickó ott árulta egy lakókocsiból a grillcsirkéjét, aminek a szagától nekem minden egyes alkalommal felfordult a gyomrom. Ha tehettem, inkább sétáltam többet ellenkező irányba a buszhoz, csak ezt érezni ne kelljen. Bandita megszületett, a hormonjaim helyreálltak, de ez az averzió maradt velem. 
Elköltöztünk, így nyugtom volt tőle évekig, a Déliben azonban megint érzem egy ideje... borzasztó. Ne próbáld ki, egyszerűen hidd el nekem, hogy be kell tiltani. Ha egyszer vega leszek, a grillcsirkések miatt lesz. 
Címkék: hétköznapok, jenő