Beteg

Kértem a patikában mást, ami nem ACC; az Ambroxolt ajánlották, jógyerek módjára sziruposat választottam, de tutti-frutti ide, édes íz oda, a gyomrom ettől is borzasztóan fáj, egész nap úgy émelygek tőle, mint ahogy terhessség alatt sem. Utálom, utálom, utálom...:(

A hangom nem jött még vissza; mondjuk talán jót tenne az ügynek, ha befognám, csak ahhoz az kellene leginkább, hogy bent kihúzzam a belső telefont, magamra zárjam a szobám ajtaját és titkárnővel vitessem az aláírandót a főnöknek:) Nem ártott volna az sem, ha tegnap nem 15 fokban kellett volna dolgozni egész nap, ne kérdezd miért, mert fogalmam sincs. DE saját elekromos készülék (pl. melegítő izé) beüzemelése fegyelmit, egyéb retorziókat von maga után, mert a biztonsági előírások megszegésnek minősül. Jó, nem? 

Haldoklásom közepette tegnap és ma két-két ügyet adtam ki, miközben azon gondolkodtam, hogy mi a búbánatos picsáért nem bírtam már itthon maradni a meleg vackomban a paplan alatt?! Persze, mert a betegszabadság, táppénz sokkal-sokkal kevesebb pénzt jelent, ami miatt nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy beteg legyek, ez van. 

Meg kell gyógyulnom holnapra, mert muszáj. Ha nem gyógyulok meg, akkor sem lehetne itthon tartani, csak legfeljebb még betegebb leszek, mint voltam. 

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy inkább meggyógyulok majd, mert "a rock élet, erő, egészség" ugyebár