Memento


Ehhez.

Nehogy elsikkadjon a lényeg.

Tehát akkor most ismertetem az én ezzel kapcsolatos szerződési feltételeimet arra az esetre, ha együtt akarnánk élni valaha:

Én nem fogok olyan mélyre süllyedni,  hogy kotorjak a személyes dolgaidban (a levéltitoksértés egyébként is bűncselekmény, ennél fogva neked sem ajánlom), ezért csak akkor fogom megtudni, hogy pl. csetelsz a szomszédfiúval szomszédlánnyal, ha elmondod nekem.

Én pedig majd meg fogom kérdezni tőled, hogy miért? Te ezen a ponton nyugodtan elmondhatod nekem, hogy kedveled, mert jó fej, jó humora van, mindig megnevettet, jó segge van, stb. No para, nem foglak megenni reggelire érte, inkább azt fogom mondani, hogy ha szerinted van mondanivalótok egymásnak, akkor csak nyugodtan.

De. Ha azt bírod nekem erre válaszolni, hogy azért, mert én ilyen vagyok, vagy olyan vagyok, mert ezt nem adom, meg azt nem úgy csinálom, abból olyan botrány lesz, hogy még a föld is beleremeg. Mert basszus, ha bajod van velem, mondd meg, légy velem őszinte és ha kell, járj a nyakamra addig, amíg meg nem hallom a panaszod, ha pedig nem hallom meg, ha boldogtalan vagy mellettem, akkor menj békével, de NE HASZNÁLJ MÁS EMBERT ARRA, HOGY TÖMKÖDJE A LÉKEKET A MI KETTŐNK KAPCSOLATÁNAK SÜLLYEDŐ HAJÓJÁN. Mert ez tetű szemét dolog mindenkivel. Vele is (ezt nem is ragozom), de velem is, mert ha velem van bajod, azt velem old meg, ha meg nem tudjuk megoldani, hagyjuk egymást békén a picsuba.

Egyébként is, ha már itt tartunk:

Tudom, hogy a vágy nem feltétlenül valaminek a hiányából fakad, néha csak úgy felébred magától. Attól, hogy én zsigeri monogám, ezt ráerőltetni másra nincs jogom.

Neked viszont tudnod kell, hogy számomra a hűtlenség nem szexkérdés.

Hűtlenség ≠ mással lefekszel, hűtlenség ≠ mással találkozol, vagy csinálsz bármit. Nem vagy az én tulajdonom, nem szabhatom meg neked, hogy kivel hol és mikor mit csinálsz. Én az alapján ítélem meg a kapcsolatunkat, hogy velem hogy bánsz. (Pl. nem attól fogom úgy érezni, hogy nem szeretsz, hogy mással lefekszel, hanem abból, hogy velem már nem.)

De. Joggal lehet élni, és lehet visszaélni. Utóbbival megbántasz engem. Tehát:

Hűtlenség = átverés, hazugság, mert hűség = őszinteség, lojalitás.

Nekem nem kell hazudni: ha a társad vagyok, akkor a barátod is vagyok, barátok pedig nem hazudnak egymás szemébe és elfogadók a másikkal szemben.Ez nem azt jelenti, hogy minden részletről és lépésedről tudni akarok; mondjad azt, hogy elmész, mert találkozol valakivel, majd jössz ekkor vagy akkor.

Ha tehát mennél, mert éppen hajt a véred, menj.

De kérlek szépen, ne hazudj nekem; cserébe pedig megígérem  hogy nem fogok előrántani a nagy kalapból "család", "szeretet", "gyerek", "örök hűség", stb. varázsszavakat, amikkel kiválóan lehet kizsarolni az arra fogékonyakból bármit; nem fogok vádtól szikrázó, szemrehányó szemekkel nézni rád, hogy marasztaljalak, és csak akkor hívlak, ha tényleg baj van. 

De kérlek, hogy ne is maradj otthon, mikor benned van a mehetnék, mert úgyis szarul fogod érezni magad, ami miatt aztán úgyis én is szarul fogom érezni magam; szarul meg külön-külön is érezhetjük magunkat, ahhoz nem kell együtt lenni. 

Vili?:(

Persze ha azért maradsz otthon, mert ez éppen a leghőbb vágyad és a szívedre hallgatva, szabad akaratodból, befolyásmentesen döntöttél így... ♥