Egyszer volt szerelem

Aki nem tud újrakezdeni, meghalt. Ha a fa nem tud a régi évgyűrűk mellé újat növeszteni - vége az életének. 

Ezt mondta Somorjai professzor úr Péternek, mikor először találkoztak Péter hazatérése után.. és milyen igaza van! Remélem, hallgatni fog rá. 

Nekem pedig hallgatnom kellett volna a megérzésemre, hogy letöltés helyett inkább kutassam fel antikváriumban, mert képzeld el, hogy egész sorok hiányoznak néhol belőle: van ahol egyszerűen hiányzik a megkezdett mondat vége. Tök frusztráló azon rágódni, hogy most vajon csak egy fél mondatról maradok le emiatt, vagy többről? Puffogok, de meg is érdemlem, miért akartam könyvet olvasni telefonról? (Hát mert türelmetlen vagyok és nem bírtam várni jövő hétig, míg beszerzem valahol rendesen.) 

Te tudtad, hogy antikváriumban akár 4-500 Ft-ért is hozzá lehet jutni egy-egy ilyen gyöngyszemhez? Mert én eddig nem, de most szerdán beszabadulok a Holdba. A neve alapján épp nekem való. 

A sok olvasáson kívül az is volt még, hogy persze megint elmentünk bicajozni egy nagyot, mert ebben a szép időben nem bírtunk bent megmaradni, és így most már igazán nagyon fáj a popsim.