"Nem is megy vonat Tihanyba!"

Jöttem rá a várva várt nyaralás előtt két nappal, és ez a legjobb dolog, ami történhetett velünk. Szerencsére éppen aznap hoztuk fel Budapestre a bicajokat, amik még egy tárolóban várták jobb sorsukat a költözésünk óta, így adta magát, hogy menjünk akkor át Balatonfüredről kerékpárral. Némi átgondolást igényelt az új helyzet, vettem bicajostáskát, és itthon hagytunk mindent, ami nélkülözhető, hogy elférjünk abban. Bandita nagyon jól bírta, ellenére annak, hogy láthatóan fárasztotta a túra, az élvezet hajtotta. 

Napokat strandoltunk, jókat ettünk, rengeteget sétáltunk és tekertünk is sokat, maradtam volna még. A Balatont megunni nem tudom, órákat képes vagyok üldögélni a partján nyárestéken és álmos hajnalokon.

vihar_utan.jpg

Ó és a hét vigasztaló mondata: 

Anya, nem vagy csúnya, csak a kamera nem tudja, hogy csináljon jó képet rólad. 

Borsos Miklós Tihanyban kiállított képei közül ez fogott meg a leginkább. Ha eladó lenne, és én megvehetném, a hálóba tenném. 

borsos_miklos_szerelem.jpg