Hátulról támadós szép álom

A konyhában foglalatoskodtam valamivel. Már túl voltam az esti fürdőn, csak a bordó selyemköntösöm volt rajtam, a derekamon lazán megkötve.

Mögém lépett, annyira szorosan ölelve magához, hogy éreztem vágytól duzzadó férfiasságát. Olyan finoman és érzékien kezdte el csókolgatni a tarkóm, a fülem, hogy a végtagjaim teljesen elernyedtek tőle, alig bírtam megtartani magam. Az egyik kezével átfogta a derekam, a másikkal lefejtette a vállamról a finom anyagot, ami egyszer csak a padlón landolt, miközben az ajkával már a vállamon kalandozott. A két kezébe fogta a melleim; annyira vágytam rá, hogy nyüszíteni lett volna kedvem a kíntól. Érezni akartam, viszonozni a kényeztetést, de csak éppen hogy elértem az arcát, kóstolgatni az édes borostát. A keze egyre lejjebb és lejjebb vándorolt, mígnem eljutott oda is, ahol meggyőződhetett arról, milyen nagy hatással van rám. Egy határozott, de gyengéd mozdulattal megfordított, és mire észbe kaptam, már a konyhapulton ültem. A lábaimat a csípője köré fontam, hogy minél közelebb legyen hozzám. Végre láttam a szemét, végre csókolhattam, úristen, de imádom! Szinte letéptem a pólóját, miközben ő már elveszett a melleim között az ajkával... A két kezünkbe fogtuk egymás arcát, két hosszú csók között elmerültünk a másik tekintetében... A következő pillanat, amire emlékszem, hogy felkapott engem a pultról, bevitt a szobába, ahol szeretkeztünk tovább...