"Közérdekű" közlemény:)

Gondoskodtunk a csini piros harisnya utódjáról, amit ma fel is avattunk. Jó. Igazából ez nem is rendes piros, hanem  inkább vörösnek mondható, vagy nem t'om. Mikor felvettem reggel, rájöttem, hogy kell nekem mégis éppen ugyanolyan, mint amilyen a régi volt, de ennek felismeréséhez azért ki kellett adnom 2000 forintot. 
A cipőt nem vettem meg, mert a 38-as méretű túl szoros, a 39-esből kiesek, amitől ki vagyok idegileg, mert egészen egyszerűn rosszul vagyok ettől a boltról boltra mászkálós, próbálgatós szenvedéstől. Egyébként én ezt nem is értem. Éveken keresztül megfelelt a 39-es cipőméret. Bandita születése óta mondjuk többször elég volt a 38-as, de ez az egyik még kicsi, a másik már nagy borzasztó állapot. Igazából a 38 és 1/2-es  lenne az éppen tök jó, csak hát az nagyon ritka; vagy olyan márkából van, ami megfizethetetlen számomra, vagy nem tetszik. Mély depresszióba fogok zuhanni, ha szombaton lapos sarkú cipőben kell koncertre mennem.