Öveket becsatolni!

Jöhetnék most azzal, hogy egyik pillanatán sírtam, a másikon nevettem, de nem lenne igaz, mert igazából nevetés közben is leginkább csak bőgni voltam képes*.

Adott egy nagyképű macsó fasz férfi, és egy szabad szájú lány, aki kellőképpen talpraesett ahhoz, hogy letörje a férfi szarvát. Mi lehetne a közös nevező, hát a szex nyilván. Aztán jön az idővel a szeretés is, majd egy napon váratlanul bekopogtat az ajtón egy nagy betegség, és úgy tűnik, hogy ennek a marcona férfinek nincsen vele szemben eszköze, csak a világra haragudni, törni-zúzni és a fájdalmat agyon hallgatni képes tehetetlenül. Nagyon vártam, hogy kiderüljön, vannak még maga előtt is rejtett tartalékai. 

*Nem zavartam vele senkit egyébként, mert rajtam kívül csak egy három fős társaság ült a nézőtéren.

Update (2015. február 01. 19:08): Megtaláltam a filmzenét is ráadásnak, hallgassátok.

Rino Gaetano: A Mano a Mano