Az én táskám tartalma

Ha már lenyilatkoztam Évánál.

Pénztárca (általában pénz nincs benne, helyette bankkártya, supershop, dm-kártya, és társai, kisfiamról és rólam közös fénykép és egy csak róla)
Telefon és lakáskulcs nyilván
Egy tudjátok milyen műanyag borítékformájú csekktartó, amiben mindenféle papírokat hurcolászok magammal, mint például a kisfiam anyakönyvi kivonata, a plátói szerelmem dedikált fényképe és el nem küldött egészségpénztári számlák (mindig elfelejtem feladni, na)
Egy kisméretű fa hajkefe
Golyósdezodor
Kiscsomagos most éppen babylove popsitörlőkendő (igen, nekem kell, hátha nem otthon jön rám a nagyszükség, vagy ha meg kell törölni a kezem, esetleg letörölni az íróasztalom és nincs kéznél más rongy)
Szemcsepp
Golyóstoll
Kicsi kiszaggatós notesz, amit sosem használok, mert felírni is elfelejtem a megjegyezni valót
Csöppet sem stílusos műanyag patentos igazolványtartó, benne minden hivatalos okmányommal, hogy lehetőleg egyszerre vesszenek el
Szilvási Lajos: Szökőév (igen, még mindig, mert a teszt is kimutatta, milyen nehezen tudom a figyelmemet koncentrálni, ebben meg nagymonológok, hát értsétek meg) 
Orbit
Papírzsepi

A táska Mayo Chix 6000 forintos, már harmadik éve hordom, a nyárra való krémszínű és ki lett centizve, hogy szélességre éppen elférjen benne a műanyag csekktartó, mert leginkább nem bírom az egyszerbeledobodéstöbbénemtalálod-táskákat, hiába. Ezért méretminimalizáltam. 

Címkék: jenő