Zárlat

A privát blog ezennel zárolva, innentől csak meghívóval látogatható. Aki eddig jelentkezett, annak meg is küldtem az imént a meghívóját. Nem maradt le senki semmiről amúgy, még nem írtam oda új bejegyzést, de szerettem volna megszüntetni a párhuzamosságot is. 

Itt még nem raktam rendet teljesen, nagyon sziszifuszi meló, se időm, se kedvem gyorsabban haladni. Igazából nem is gondolom, hogy nagyon akarna bárki visszaolvasni, ha mégis olyan hivatkozásba botlanátok, aminek a linkje még nem lett javítva, kérem jelezzen kommentben és pótolom. 

Úgy tervezem, hogy ha odaát új bejegyzés születik, arról itt is hírt adok valamilyen formában, leginkább azért, hogy az egység fennmaradjon, ebbe a környezetbe belesimuljon legalább így. Szerintem úgy csinálom majd, hogy a tovább-link csak meghívósoknak fog megnyílni odaát, vagy ilyesmi. Kezdem talán majd azzal az olvasói kérdéssel hamarosan, hogy "mi a baj a tekintetemmel", hátha jobb lesz majd, ha leteszem, meg írni kellene már arról is, amiről maxinánál vetyengtem "legjobb nő"-lista témában.

Most viszont elmegyünk Banditával és megnézzük a 4-es metrót, ebédelünk és kávézunk Szép-kártyán, mert a főzéshez kp. kellene, amiből kevesebb van így hóvégén.

Az milyen király egyébként, amikor azért tudsz vendéglátóhelyen üldögélni hétvégén, mert a pénznek hijján vagy már?! :)

update (2014. március 30. 14:58): Na jó, asszem a lényeg megvan, így odaát le is vázlatoltam a cuccot. Azt azért rögzítsük már, hogy übermegagiga szívás import után formátumot javítani és a nem működő linkeket működőképessé tenni egyesével.A fármátumkorrekció ügyében hiába írtam az adminisztrátoroknak persze, még csak váalszra sem méltattak, így egyesével kellett belejavítanom a bejegyzések html-kódjába (amihez nem is értek ráadásul), ami viszont majd megnehezíti az esetleges sablonváltást... Ehhh...