Újra itthon

Majd mesélek holnap a karácsonyról is, de most sokkal fontosabb rögzítenem, hogy jajúristen de jó volt hazaérni pedig csak két nap után! Banditát Budapesten átadtam az apukájának, náluk lesz pár napot, én meg jöttem haza ezerrel, amikor pedig átléptem a küszöböt és bezártam magam után az ajtót, szinte ujjongtam! 
Csináltam forralt bort, elnyúltam egy kád meleg fürdőben, amibe még habfürdőt is tettem örömömben. Számoltam a katicabogarakat az ablakban és a mennyezeten, és azon gondolkodtam, hogy talán öregszem, talán ez a korral jár:) Talán ezért lehet, hogy nyűglődök máshol pár nap után, a saját otthonomban, a saját kádamban a legfinomabb a fürdő, és a saját ágyikómba bújva érzem magam a legnagyobb biztonságban. 
Égnek a gyertyák, a paplan alatt meztelenül kortyolgatom a boromat, sütit eszegetek módjával, mert "az én koromban" már nem ehet az ember felelőtlenül mindent össze-vissza:), miközben kezdődött valami film, aminek a fonalát még nem vettem fel, de mindjárt...