Amikor hülyének néznek

Bemegyek az Alle-ban  lévő Telekomhoz*, mondom a fickónak, mi a bajom. A telefonomon két napig hallgattam egy Kiss albumot, majd a 3. napon azt bírta nekem kiírni, hogy "ilyen hangformátum nem játszható le". Ami egyébként mp3. Raktam rá másik lemezt, amit szintén nem fogad be, pedig elvileg szintén mp3. 
Erre ő: 
Tudja a gyártók felraknak ugyan mindenféle programokat a telefonokra. Azonban az Android egy nyílt forráskódú operációs rendszer. Ennek az az előnye, hogy rengeteg féle program áll rendelkezésre egy-egy funkcióra, így ha egy gyári szoftver nem működik megfelelően, nyugodtan lehet letölteni másikat helyette. Ezek a Play Áruházban találhatók**, ahol zenelejátszóból is van többféle, itt van pl. a Zimly***... 
Igen, csak hogy.
Én kifizettem ezért a telefonért egy év alatt, részletekben 85 000 Ft-ot! Ezért a pénzért pedig azt várom el, hogy a telefonom MŰ_KÖD_JÖN! azzal a szoftverrel, ami gyárilag rajta van! 
Brrrrr...

Ezek után a többi problémát már nem is említettem, megköszöntem a "segítséget" és eljöttem. 
Nem lesz többé Androidos telom, az kurvaisten.


*Azért írom ide, hogy tudjátok, hova ne menjetek. 

**Fú, bazmeg ezen a ponton kedvem lett volna lefejelni, mert tényleg milyen hülyének néz már? Látja a gépből, hogy 1 éve van meg a k. telefon és feltételezi, hogy nem jutottam el a Play áruházig????
***Közben már nyom is rá a letöltésre, anélkül, hogy megkérdezte volna, szabad-e. 

Címkék: hétköznapok