A (második) legjobb terápia

Hiányzik Bandita. Igazából mindenki, aki számít, messze van, ami miatt picit szomorkodok, de csak akkor, amikor ráérek szomorkodni:)

Nem lenne baj ezzel az 5-kor keléssel, ha pl. vasárnap nem éjfélkor kerültem volna ágyba. Alvás helyett a rockerbarátommal váltottuk meg a világot virtuálisan (FB-n folytattuk a világmegváltó tárgyalásokat). Banditát is vittem Budapestre apájához; időben keltem, hogy szépen nyugodtan be tudjam fejezni neki is a csomagolást, amit este nem tudtam, mert még ment a szárítógép éjszaka. fél hatig szundiztam, majd kutyafuttában készítettem össze mindent, rendeztem el magamat és őt a hatékony közreműködésével, hogy 6-kor indulni tudjunk. Jó, nem én lettem volna, ha másként lett volna. Persze a belépőkártyám itthon maradt, amire már csak akkor jöttem rá, mikor felszálltam a vonatra. Jó, nem én lettem volna, ha másként lett volna. Este még eszemben volt, eskü, csak hát reggelig olyan sok idő telt el...:)
Pesten találkoztunk K-val, elénk jött a Lánchídig, majd a munkahelyemig kísértek Banditával, ahol végül elbúcsúztunk. Szerencsére az őrök nem problémáztak a kártyán, igazoltam magam mással és kaptam ideiglenest, amivel flangálhattam egész nap a házban. Ami hatalmas és többször is eltévedtem benne! Viszont képzeld el, hogy az irodánknak franciaerkélye van, ami ugyan oldalt esik, de a Dunát még így is csodálatosan látom belőle, fél délelőtt kint lógtam az ablakban. 
A főnököm két hétig szabin, de ma kiderült, hogy a feladat főnök nélkül is megtalál, annyira, hogy legalább 3. másik vezető érzi úgy, hogy a helyettese, mert 3 felől kaptam 3 féle munkát elég rövid határidővel. A baj az, hogy az informatikus nem akarta, hogy én dolgozzak: ma délután 4 óra előtt 10 perccel hozta meg a gépem. Egyébként tudod ez úgy van, hogy kettővel arrébb lévő szobából került át hozzám a cucc, ehhez viszont írni kellett egy eszközmozgatási kérelmet, mert nem úgy van ám, hogy te szépen megfogod, átviszed és beüzemeled magadnak, hanem erre vannak emberek, akkor is, ha csak két szobával arrébb kell hozni a gépet. Ha tehát 2 napig nem talál oda a kolléga, akkor két napig nem dolgozol, mert a másén meg nem dolgozhatsz. Jellemző, hogy bezzeg az asztali lámpát azt megkaptam már tegnap délelőtt:)
Szobatársak. Egy "nincs még 30" kedves fiú, aki kettőt nem szól, ha nem kérdezed, szépen csendben dolgozik, vagy a netes gépről olvassa a híreket. A szülei lelkészek, ennek tudom be, hogy eléggé konzervatívnak tűnik és elég merev, de az a fajta merevség ez, ami érzésem szerint őt is zavarja, és próbál alább adni belőle. Ezt onnan gondolom, hogy ha viszont érdeklődsz, megszólítod, akkor kivirul és beszél azért, és amiket mond, azokból tudható, hogy nem reménytelen eset:) A másik szobatárs egy kolléganő, aki kettőt nem szól, ha nem kérdezed, szépen csendben dolgozik, vagy a netes gépről olvassa a híreket. Az én legkedvesebb barátnőm mondaná, hogy antinő: "lány" létére fehér pamut bokazoknit hord a fekete lapos sarkú szandáljához. Meghalnék. Van egy kicsi lánya, és egy férje, aki nappali tagozaton tanul babtista teológiát, vagy mit. 
Igen kedves olvasó, vallásos közegbe kerültem, talán azért rendezhette így a Jóisten, hogy térjek meg. Imádkozzak a szex szexre gondolás helyett, álmodjak Szúrós Szemű helyett a mennyországról, ahová kerülhetnék, ha nem a pokolba lennék irányítva a sok róla álmodás és rágondolás miatt. Na de ott tartottam, hogy rettentő kedvesek és segítőkészek, annyira, hogy az említett kolléganő - amikor megtudta, hogy egyedülálló vagyok - rögtön elkezdte számba venni a férfiismerőseit, és fel is ajánlott nekem egyet, aki elvált két éve és olyan jóravaló, dolgos. Ha gondolom, bemutatja. Ójaj.
Ebédidőben ma is és tegnap is a belváros (újra) felfedezésén ügyködtem. Imádom azt a szökőkutat, ami a Bankcenter előtt van, nem tudok betelni vele. Mosolygok és az emberek is visszamosolyognak rám. Ma beültem ebédelni a CBA kifőzdéjébe, és kifelé már egy kedves fiatalemberrel jöttem, aki leült az asztalomhoz kajcsizni. Elhívott engem holnap ebédelni a Govindába, én meg mondtam, hogy jó. 
Jut eszembe. 10-es skálán mennyire ciki egy nap két fiúval randizni? Ezt most csak azért kérdezem, mert miközben a fentieket írtam, épp ledumáltam holnap estére a 7 évvel fiatalabb helybéli fiúval egy találkát, mert tökre kiment a fejemből, hogy délre mit beszéltem meg a másikkal. 
Ehhh....