Vasárnap

Banditáék ma reggel 3 napos osztálykirándulásra mentek.

Nincsenek messze, csak egy lovastanyára települtek ki fél órányi járásra innen; a szülők vitték őket autókkal. Az iskolánál volt a gyülekező. Nem volt nálam semmi, nem is reggeliztem, mert úgy terveztem, hogy csak kikísérem a kisfiam és jövök is haza. Aztán B-ék meginvitáltak, hogy menjek ki velük, én pedig kis hezitálás után végül is engedtem a csábításnak. Bandita örült, mert így tovább maradhattunk együtt és megmutathatta, melyik ágyon fog majd aludni:) Kicsit még időztünk, megnéztük a tanyát és a lovakat addig, míg B. férje bement a közeli faluba papucsot venni a gyerkőcüknek, mert otthon felejtették. Micsoda hülyeség már egyébként! Lovastanyára mentek a gyerekek, lehetne móka és kacagás három napig, de ne gondold ám Kedves Olvasó... Cipőt a bejáratnál levenni, papucsot húzni és csak úgy lehet felmenni az emeletre, ahol a szobák vannak. Kaját és italt lent kell hagyni az ebédlőben, mert nem piszkolunk! Csak házi készítésű sütemény engedélyezett, a bolti nem elfogadható; édességet, rágcsát csak akkor veheted elő, ha van annyi belőle, hogy mindenkinek jusson; cukros üdítőt küld vissza anyával, csak vizet lehet fogyasztani... Ehh... A két tanító néni úgy pörgött, mint valami felhúzott búgócsiga. Értem én, hogy nehéz 2 pedagógusnak 25 gyerekkel elbírni 3 napon keresztül, azt viszont nem értem, miért nem lehetett megengedni akkor pár szülőnek, hogy maradjon segíteni? 
Már majdnem dél volt, mikor hazaértünk tőlük, szóval ebéd lett a reggeliből:) 
Annyi mindent csináltam délután! Elmentem a boltba hajfestékért és befestettem a hajam, gyantáztam, elmosogattam, kitakarítottam, kivasaltam és eltettem a ruhákat, sőt a virágokat is meglocsoltam, a nap hátralévő részében pedig tanultam és folytatni is fogom addig, amíg csak le nem ragad a szemem.
 
Ebéd közben bevackoltam magam a kanapéra a Dűne gyermekeivel. 
Ha megszabadulsz azoktól, akik valósághű jelentéseket írnak, csak azok maradnak meg neked, akik azt mondják, amit hallani szeretnél.
Annyi mindent kell még ma csinálnom! El kell mennem a boltba hajfestékért, hogy befesthessem a hajam; gyantázás, mosogatás, takarítás, vasalás, ruhák elpakolása, viráglocsolás vár még rám, a nap hátralévő részében pedig tanulnom kell addig, amíg csak le nem ragad a szemem...:)