Ezek voltak hétvégén

Tegnap sokáig alvás lustálkodás szokás szerint, majd uccu neki a messzi boltba bringával bevásárolni. Igazán nagyon régóta bicajozunk, de valahogy nekem még mindig nem sikerült megtanulni, mi az, amit elbír a kosár és én. Ennek tegnap is az lett a vége, hogy a megtömött szatyorral a kezemben hosszú percekig álldogáltam a kerékpárom mellett és azon morfondíroztam, mit is kellene hová is tenni ahhoz, hogy haza is tudjunk jönni:) Nem volt egyszerű, legalább 10 percig tartott, mire rájöttem, hogy talán nem a szatyrot kellene megpróbálni a kosárba beletömködni, hanem a szatyorból a nehezeket át a kosárba, a könnyebbek pedig maradhatnak a szatyiban és lóghatnak a kormányon... Ehhh....

Ugye belátható, hogy ezek után a grátisz magnumot megérdemeltem? :)

A Praktiker előtt megint olyan szép palánták vannak kitéve! Kellene vennem megint. Minden évben kivirágoztatom az erkélyt, de aztán a virágok minden évben még nyár vége előtt meghalnak szépen lassan, ha pedig mégsem halnak meg, gyönyörű szépek valahogy sosem lesznek, csak olyan satnyák. Mondjuk talán sokat segítene az ügyön, ha nem hetente jutna eszembe meglocsolni őket, csak tudod az a fránya időérzék... 
Csináltam isteni csikós tokányt ebédre, de most lusta voltam nokedlit szaggatni hosszá, csak tésztával ettük. Viszont megkívántam és készítettem is mellé finom salátát hagyományos módon, cukros-ecetes lében, jajúristen, de finom volt! A csikóstokány recepttel nem igen fárasztanék senkit, az egész annyi, hogy hagymát  dinsztelünk csíkokra vágott szalonnával (legyen füstölt), majd mehet rá a csíkokra vágott sertéslapocka, só, bors, majoránna,  őrölt paprika. Némi vízzel pároljuk vagy egy órát, de addig mindenképpen, míg a hús puha nem lesz, a végén pedig tejföllel behabarjuk. 
Délután a bicajozást pihentük ki, megnéztem a Mementot, de - ciki-nem ciki - nem értettem, csak egy nagy katyvasznak tűnt az egész. Mondanám, hogy megnézem majd megint, hátha második nekifutásra sikerül felfogni, de igazából nem érzek rá késztetést.  
Este annyira bealudtam egy filmen, hogy hajnali negyed négykor pólóban és melegítőnadrágban tértem magamhoz; annyi erőm volt, hogy kontaktlencsét ki, fogmosás, levetkőzés és ágyba vissza... Reggel merültem el egy nagy kád vízben, miközben a kávémat kortyolgattam. Aztán ma persze megint aktívan semmit nem csináltam jóformán, csak lubickoltam a langyos állóvízben. Kicsi takarítás, a szárítógép mindjárt leáll, össze kellene hajtogatni a ruhákat, mert maguktól nem vándorolnak a szekrénybe, aztán ígértem délutánra fagyizást is Banditának, szoliba is szeretnék elmenni és a körmöm is át akarom még lakkozni. Nehéz az élet, tele megoldandó problémával:)