Tartom magam

Csinálok úgy, mintha minden rendben lenne, de azért nem az igazi. Meglehetős módon izzadtságszagú ennek megfelelően a végeredmény is persze. 
Ma volt a szokásos koordinációs értekezlet, amiről szerencsés módon "lemaradtam", mert a távollévő jóbarátom ügyében "kellett" önkéntesen vállaltan tárgyalni mennem. A pert buktuk, viszont az irodába visszamenetben olyan szép képeket csináltam a parkban! Legszívesebben jól megfürödtem volna a hóban, amit persze nem lehetett, viszont legalább esett. Szeretem, mikor a hópelyhek landolnak az orrom hegyén, mert az olyan édesen hűvösen bizsergetően tud hatni rám, amitől érzem, hogy élek. 
Szomorú vagyok, mert G. még egy hétig szabin, amíg nincs kávézós-ebédelős-viháncolós cimborám. Elméletileg már csak a holnapi napot kell kibírnom, aztán itthon leszek én is. Talán.