Holnap péntek

...én pedig nem tudok prózaibbat elképzelni attól, mint egy ilyen napon értekezletet tartani.

Téma leszek én is, és két másik kollégám, akikkel szóvá mertük tenni, hogy titkárnők nem előzményezik be az iratokat, amiből jó sokszor lett már jó kis keveredés. Az előzményezés szabály szerint az ügykezelő adminisztrátor feladata, kivéve, ha ő a főosztályvezető-helyettes barátnője, mert akkor nem kell figyelembe venni a belső utasítást és még mi vagyunk leszúrva, amiért emlékeztettük a kolléganőt a szabályra. Mert tudod az van, hogy "ekkora ügyiratforgalom mellett nem várható el szegénytől, hogy az iktatásban keresgélje az irat előzményét. Helyette én, a jogász basszam el az időmet azzal, hogy kotorjam ki a rendszerből, nem várja-e valaki más azt az iratot, amit én kaptam. Király, nem? 

Made in Hungary 2013. 
Szóval legyen már holnap ilyenkor, hogy már csak egyet kelljen aludnom szombat estig, amikor is szépen felülök a buszra, elmegyek a ligetbe, és meghallgatom az én álomférfim, ahogyan egy szál gitárral a kezében teleénekli a lelkem boldogsággal.


Eric Martin: Shine - Acoustic Live in Trofarello (TO), Italy. Nov. 3rd 2012