"Ne sírj!"

...mondogatom magamnak, mégis sírok:(

Tegnap az egyik szól be, ma meg kollektíven dumálnak ki a hátam mögött. A faszért kell mindenkinek velem foglalkozni?:( Mikor mentem én oda bárkihez is kéretlenül megjegyzéseket tenni az öltözködésére, a súlyára, a hajára, vagy bármire? Nincs ki a seggem a kurva térdnadrágból, mégcsak nem is passzos, fekete vastag harisnyát (40 den) vettem alá, hozzá pedig fekete inget, mégse vegyem fel többet, mert mások szerint megbotránkoztató, túlságosan vonzza a tekintetet?:( A legjobb rész az volt, amikor egyik a másiknak odaszólt, hogy "mit csodálkozol, ő mindig ilyen!" 

MILYEN az az ilyen?? :( 

Van egy kolléganőm, aki mindig borzasztó és rettentő előnytelen csipőnadrágokat hord, amik olyan szorosak rajta, hogy mindig kibuggyan belőle mindene, amit a felső ráadásul nem is takar, mert az meg rövid általában. Ma leült értekezleten elém egy ilyen nadrágban, és ahogy az hátracsúszott a fenekén, virított ki a feneke vágata, a tangája pántja és a narancsbőre. Én befogtam, nem bántom őt, ahogy mást sem, pedig igazán nagyon rosszul esett a látvány. 

...én bezzeg ne vegyem fel többé a csini piros nadrágom:( 

Annyira jó, hogy péntek van, de annyira egyedül érzem magam:(