Mit találtam!


Egy képzeletbeli társkereső hirdetés, amit nem adtam fel soha:)

Kizárólag erős idegzetűeknek ajánlott tagja a női nemnek.

Néha egészen elviselhető, de néha nagyon nem...

Emiatt könnyen előfordulhat, hogy kirángatlak hajnali kettőkor az ágyból, mert hógolyózni támad kedvem az éjszakai hóesésben, vagy csillagokat nézni a nyári éjszakában..

Lehet, hogy tönkre megy a félig kész sütemény, mert eszembe jut, hogy helyette inkább csinálhatnánk mást ...

Egyik pillanatban nevetek, de talán a másikban sírni fogok, mert ... csak.

Ha megkérdezed, mi bajom és azt mondom: "semmi, minden"... akkor jobban teszed, ha csak átölelsz, és nem kérdezel...

Ha ismersz, tudod, hogy minden veszekedés legizgalmasabb része a kibékülés...

Ha nagyon rossz passzban vagyok, szekrényt tologatok és átrendezem a lakást, szóval ne legyek rossz passzban.

A reggeli kávém előtt tárgyalóképtelen vagyok... de ugyanakkor a kávét tej nélkül nem vagyok hajlandó meginni, ezért ha tej nincs itthon, ágyban maradok:)

Tiszta szívemből utálok vasalni:(

(A többit nem írom le, hogy némi sanszom azért legyen...)

 

Viszont ha elviselsz...

Felkelek reggel korábban, csak azért, hogy csinálhassak neked reggelit, és adhassak puszit, amikor elmész.

Nem foglak öt percenként hívogatni, mikor jössz már.

Sérelmek esetén tutira 10 perc lesz az elévülési idő (a megbeszéléstől számítva), mert alkatilag alkalmatlan vagyok arra, hogy tíz percnél tovább haragudjak, bár az a tíz perc azért kemény meccs lesz:)

Barátod, szeretőd és társad leszek ... hűségesen. Szeretni foglak mindig, jobban, mint magamat...

 

...és pont ezért mindig minden ki lesz vasalva, ha mást nem, az utolsó pillanatban:)."

 

(2007. október 03.)

Van, ami nem változik...