Pörög

Nem tudok aludni, kipattantak a szemeim valamiért már negyed ötkor(?). Feladtam a visszaalvást; semmi nem lesz belőle úgy, hogy telóról koncertfelvételeket hallgatok dobogó szívvel, így most már gépet kapcsoltam megcsinálni az utalásokat, illetve előtte még egy kicsit írok ide is:) 

A legfontosabb írandóm: képzeld el, hogy Flo Rida-nak konkurenciája akadt, B. ugyanis megfertőződött a Gottharddal:)

Ezt a videót tegnap este az előző végére tettem be, mint aktuális lassú-kedvencemet, aztán viszont találtam már jó sok hazai feltöltést, így ezt kivettem és betettem helyette középre azt, amitől szintén oda vagyok egészen♥ 

Na de mégis csak már na... Ha ebből is feltöltenek szerdai felvételt, majd frissítek arra ám. Addig is álljon ez itt, mert a lényeg, hogy nálunk szerintem éppen ilyen szépen szólt; a többi pedig csak helyrajzi kérdés

Annyira szeretem ezeket a szívecskéket, amiket vörösre is lehet színezni a blogszerkesztővel; nem tudok betelni velük, olyan édik, hogy már csak miattuk is érdemes boldogságos bejegyzéseket írni

Jaj... Lefelejtettem az előzőből a koncertjegyek és a karszalagom fényképét is! Majd pótolom, ha áttöltöttem telóról; úgyis fogok szerintem ömlengeni még a héten bőven:)