Álom, Édes...

Már két nap eltelt lassan, és nem írtam róla, egészen egyszerűen azért, mert egy önző dög vagyok: szerettem volna még egy kicsit dédelgetni magamban, mielőtt megosztom. Most viszont már félek, nehogy köddé váljon, ezért gyorsan leírom...

Nem tudom, hol voltunk, talán nálam itthon; "otthon vagyok"-érzésem volt, azt tudom. Csináltam számára egy forró fürdőt, tettem bele fürdősót, miután pedig beleült, szépen, aprólékosan megmostam mindenét egy finom szivaccsal. Nem bírtuk ki, türelmetlenek voltunk, közelebb hajoltam hozzá és hosszan csókolóztunk, miközben majdnem beleestem én is a kádba:) Miután kiszállt, megtörölgettem, mialatt le sem vettük egymásról a szemünket, és csak mosolyogtunk huncutul, aztán kitessékeltem a fürdőből, hogy én következzek a készülődéssel;). Siettem, mert annyira hiányzott már, hiába csak pár perce lépett ki a kádból; szerettem volna megint érezni, hosszan érezni, látni újra. 

Lapul a szekrényben egy baby-doll, amit még sosem vehetett le rólam senki. Fekete selyem kétrészes: a tanga eleje fekete tüll, benne babarózsaszín hímzéssel. A spagettipántos felsőrész mellben készült ugyanabból a sokat sejtető fekete, hímzett tüllből, a finom selyem anyag pedig mell alatt kezdődően omlik lágyan a derekamra. Diszkrét kis selyemszalag fogja össze egy ponton a melleim között... Ezt találtam az alkalomhoz illőnek, mert mindig olyan szépnek érzem magam benne, és most szerettem volna nagyon szép lenni. A bordó selyemköntösömbe burkoltam magam, úgy léptem ki a fürdőből; a szobába érve rögtön meghallottam a kedves zenét, amit bekészített a lejátszóba éppen. Meztelen felsőtesttel, a derekán a törölközővel úgy állt előttem, mint egy félisten. 

Félhomály volt, csak néhány gyertya pislákolt, de valahogy nem is kellett több. Megálltam előtte, a tenyerünket egymásnak szembe fordítva fonódtak egymásba az ujjaink; így álltunk egészen sokáig, és csak néztük egymást hosszan. Szeretek álmomban a szemébe nézni, mert a szemébe lehet nézni, állja... A tekintete olyan tiszta, olyan megnyugtató mindig, és a szúrós szeme olyankor nem is szúr:). Az ágyhoz húzott, amin úgy nyúltunk el, hogy közben a szánk már a másikét kereste; finoman harapdálta az alsóajkam, amit óvatosan viszonoztam. Miközben a nyelve a nyelvem kereste, el-elkalandozott az arcomon, a nyakamon, én pedig az arcélét simogattam és a fülét a ízlelgettem. 

Vetkőztetett volna, de nem engedtem, csak a köntös csúszott le rólam a simogatás hevében. Szerettem volna átgyúrni egy picit, mert azt mondta fürdés közben, hogy sajog mindene... Kibontottam a törölközőből, a hasára fordítottam, melegítettem a kezemben krémet, finoman elkezdtem átgyúrni a hátát, a lábait, majd a karjait is, végül pedig a kezeit, rajtuk egyenként az ujjait is; hosszan időztem a teste minden apró szegletén. Próbáltam elraktározni magamban, elmenteni a vonásait, mint egy filmet, kockáról kockára, hogy aztán majd bármikor előhívhassam, mikor nem lesz már velem. Masszíroztam a kezemmel, masszíroztam az ujjaimmal, és bizony nem bírtam megállni és az ajkam is útra kelt közben. 

Átfordult a hátára, én pedig odatérdeltem a fejéhez, ami így a lábaim között pihenhetett éppen. Így törődtem azokkal a testrészeivel, amiket onnan elértem: a karjai belső felét, a mellkasát, a vállait szeretgettem meg, amennyire csak tudtam az érintésemmel. Aztán szerettem volna, ha a teste távolabbi pontjait is elérhetem, így aztán mint egy homorító kiscica nyúltam végig a testemmel a testén, míg végül elérhettem oda is, ahová már nagyon régóta vágytam

Éreztem közben, hogy az ujjaival finoman húzná el a bugyit a szentélyen elől, de nem hagytam:) Egy ideig tűrte a játékos tiltakozásom, aztán egyszer csak megelégelte, elkapott engem és mire észbe kaptam, már csattant a bilincs a két csuklómon, köztük az ágytámla egy lécével, én meg csináltam úgy, mintha jaj de meg lennék ijedve, mert amúgy tényleg meg voltam ijedve:) Nem féltem persze, csak megilletődtem, mi következik most vajon, mert erre a fordulatra nem számítottam.

Fölém térdelt szemben nekem, a tekintetünk egy pillanatra összefonódott, de a következő pillanatban már a fogaival bontogatta ki a selyemszalagot a melleim között, miközben a két kezével a fejem felett rögzített két kezem szorította. Aztán segítségül hívta a kezét is a játékhoz, amibe én már csak nem beleőrültem, olyan izgató volt, olyan izgalmas... Először feszengtem, szerettem volna szabadulni, hogy elérhessem, hogy foghassam, hogy csókolhassam, de igen gyorsan kiderült számomra, hogy ez most nem az a játék lesz, amiben nálam lehet a labda:)

Kibontotta a baby-dollt, lekapta rólam a bugyit és hosszan gyönyörködött abban, amit talált a selyem és tüll csoda mögött. A tenyerébe fogta az egyik mellem, elhalmozta csókokkal, majd a másik következett, amikor is már tényleg úgy éreztem, hogy vagy itt halok meg rögtön, vagy szétszedem, vagy nem tudom, mi lesz, de nem bírom. Láthatóan élvezte a helyzetet, én pedig szerettem érte nagyon, gyűlöltem érte nagyon... Másodpercenként váltakozva dúltak bennem az érzések: szabadultam volna, tűrtem volna, szabadultam volna, tűrtem volna, miközben ő egyre lejjebb és lejjebb haladt: a hasamon, a csípőmön, az ágyékomon át a combjaim belső feléhez jutott el, majd finoman széthúzva őket megtalálta azt a pontom is, ami a legérzékenyebb...

Nem sokáig bírtam már, szinte könyörögtem, hogy engedjen el, aztán azért, hogy folytassa; nem is igen tudtam már, mit szeretnék inkább, csak azt tudtam, hogy őt akarom, nagyon, bárhogyan, mindenét érezni akarom. Érezhette rajtam, hogy a tűrőképességem határára értem, mert feltekintett rám, a szemembe nézett, én könyörgőn, kéjesen fogadtam a szemét a szememmel, ami után végignyúlt rajtam úgy, hogy a testünk minden részlete szinte pontosan összesimult; épp csak addig és annyira tártam ki a combom, hogy megérkezhessen hozzám. Így feküdtünk még nagyon sokáig egymáson, hosszan-hosszan csókolózva; aztán csak megkönyörült rajtam és szabadultam a kellemes rabságból "végre". Felült az ágyon, a lábait laza terpeszben tartva ültetett az ölébe; a karommal átfogtam a fejét, ő a derekam, és így maradtunk megint hosszan, miközben persze dúlt tovább a csókcsata.

Szerintem ha nem ébredtem volna fel, az egész Káma Szútrát átvettük volna...

De felébredtem...

update (2012.11. 20 17:32): megtaláltam a szerelmes könyvemben mindkét pozitúrát! "Szerelmes fecske" és "Lótuszhelyzet" név alatt említi ezeket a gyönyörűséges összefonódásokat. Oda vagyok teljesen, mert még a nevüket kimondani és leírni is melegséggel tölt el...