Megvan a szeles cucc!

Jól van, te biztos tudtad, nekem a YouTube segített*. Alakul már a kazetta, szerintem már majdnem minden számát felleltem. 

*persze, mikor már felértem ésszel, hogy írjam be a keresőbe a "wind" szót, azonnal kidobta 3-4. helyen, de előtte én azért szenvedtem neki nem t'om hány estét, belehallgattam mennyi számba, te jó ég... De művelődtem legalább addig is. Olyan jó volt megint meghallgatni, ismét az a mindenre képes vagyok-érzés lett úrrá rajtam, mint kislányként. Szeretem ennek a fickónak a hangját; olyan érdekes, hogy nem igazán mély, mégis férfias nekem.♥ 

Egyébiránt haldoklom. Talán már csak napjaim vannak hátra. A legjobb az egészben ez a szexis rekedtség, aminek ma mindenki csodájára járt, sajnálkozó tekintettel mértek végig és hétvégi ágynyugalomra intettek értekezlet után. Szerintem már lázas is vagyok, mert a testem tűzforró. A fejem is fáj, meg a torkom is és a szívem is, utóbbi csak ráadásnak, amiért nem tetszeleghetek a szerelmem előtt a szegény, elesett, gyámolításra szoruló, szeretgetésre vágyó kiscica szerepében. Pedig képzeld el, hogy égnek a szemeim is, és olyan együttérzést ébresztő, beteg ábrázatom van. Étvágyam sem volt, így egész nap alig ettem, amitől éhes is vagyok rettentően. A vacsi mellé forralt bort is kérek, meg gyógypuszit ráadásnak...

update (18:20): Nézd csak, mit találtam!♥