"Gondolj, gondolj..."

Mobilról beágyazni és linkelni nem tudok, ezért most csak anélkül hangosan gondolkodok:

A Guns N'  Roses: Patience c. számának az elején lévő fütyülés emlékeztet engem egy másik számra, ami szintén rajta volt azon a kazettán. Egyenlőre csak ennyi rémlik: a fütyülés az elején... Ezen kívül másra nem is emlékszem belőle egyelőre, csak az érzésre, ami átjárt, mikor hallgattam: valami furcsa, bármire képes vagyok-érzés fogott el tőle mindig... De mi volt az??:(

Ha már tudod is, nehogy segíts! Én szeretnék rájönni...

update (17:14): El kell mondjam egyébént, hogy felmerült bennem megint, hogy nem lehet-e mégis valami abban, hogy az ember bevonz magának dolgokat? Képzeld el, hogy ezt a számot nem hallottam még sohasem múlt hét elejéig, amikor is véletlenül a kazettám számai után kutatva belébotlottam a Tube-on, és annyira magával ragadott, hogy kényszeresen szerettem volna tudni, miről szól... Így aztán a fordításával szenvedtem egész múlt héten! Ezek után pedig éppen ez "ébresztett" vasárnap reggel♥ 

Te nem tartod ezt érdekesnek? Mert számomra most nem csak hogy egyszerűen érdekes, hanem kicsit még ijesztő is ez...

Ja és persze tegnap - miután már jóformán az egészet kiszenvedtem, így derengett már, miről is szól - megtaláltam a komplett fordítását egy oldalon. Hülye én. 

A keresett szám továbbra sincs meg, bár valamiért úgy rémlik, hogy valami szeles cucc volt. 

Σ: keressük azt a számot, aminek a keletkezése a 90-es évek elejére(?) tehető, fütyülnek az elején, Wind(?) szó lehet a címében és Holdviolát bármire képes vagyok-érzés fogta el tőle mindig...

Pfff....