Beosztása:

Jogi Szakreferens Adóügyi Cicamica

adóügyi cicamica.jpg

Csak vigyázz velem... Tartsd az agyad jól a fejedben, mert különben csúfos kiábrándulás lesz a vége, mikor megjön az eszed, és menekülhetsz tőlem:(

A körmömet is szoktam ám reszelni munka közben, de csak mert attól jobban megy a gondolkodás, és hamarabb jön az ihlet. Sőt... ma ki is lakkoztam, mert kikészít idegileg, hogy 400M Ft sorsáról döntsek, és ezt a feszkót csak ezzel lehet levezetni, na. Szeretem ezt a munkát amúgy télleg, mert mindennél jobban megtanít arra, hogy a felelősséget vállalni kell, akármi lesz a következménye. 

Ilyen megpróbáltatások után ugye megérdemeltem ezt a 3000 Ft-os harisnyát? ;)

Este pedig hazajövetben a boltban vettem egy doboz búzasört, mert én eddig még olyat nem ittam sosem. Most ízlelgetve nem tudom, hogy tudott eddig kimaradni az életemből, hiszen ez nem keserű. Talán rá kellene szoknom?!

Na jó. Annyira nem rossz a helyzet: szőrös lábú macskás nő biztos nem leszek öregkoromra, ugyanis Cirmi (aki tavaly előtt majdnem a cicánk lett) nem állta ki a próbaidőt, mert sehogy sem akarta megérteni, hogy az ágyamba nem jöhet be, és a lábaim is karbantartom, mert a hiúságom nem viseli el (azt sem), ha szőrös bármim. 

Azt mondják, hogy a rossz után jó következik, na de mikor?