Mellékvágány

A kedves kommentelőnek hála meglett viszont egy másik szám egy másik kazettáról, amit az általános iskolában megismert és majdnem férjem lett-fiúmtól kaptam! 

Annak is csak a dallamára emlékeztem, erre most beazonosíthattam♥ 

Na jó, koporsóban fekvő halott fasziról nem volt szó...:(

Ha már itt tartunk, ezt a kazettát is szerettem, de ezt nem fogom megtalálni sosem, mert ezt nekem válogatta össze a fiúm szerelmi zálognak. Emlékszem még róla a Dr. Alban: It' s my life-ra, amiért ami napi oda vagyok, sorry

Persze erről a kazettáról a legkedvesebbet veszítettem szem elől éppen; azt, ami sajnálatos módon a mai napig a gyengém szintén, de azt a lassított verziót, amit egy csaj énekelt, nem találom:( Nem, nem a lépcsőn ugrálós lóf*sz, azt tudom... Ez áll legközelebb hozzá hangzásban:

Erről a kazettáról többre nem is emlékszem.

Szerencsés vagyok, hogy nekem nem a régen elveszített szüleim kell keresnem, hanem csak a régi kedves számaim és kezettám, ugye?!