Csak nyafogás

Mert:

Vastag(nak látom) a lábaim.

Nagy(nak látom) a popsim.

Túl kicsi(nek látom) a melleim és nem tett nekik jót a téli-tavaszi hirtelen (stressz miatti) fogyás, mert olyan izék; lógnak össze vissza. 

Fogyózni kellene, de attól is csak a melleim lennének még kisebbek és petyhüdtebbek, nem a popsim mérete csökkenne. 

Csak a választéknál 12 őszhajszálat találtam a hajamban, amit egyébként is festeni kellene már, de erre fizetésig várnom kell.

Találtam a szemem alatt két újabb szarkalábat, amikkel együtt már hatnál tartok (és ezek csak azok, amik szabad szemmel láthatók).

Tegnap elfelejtettem elmenni a kozmetikushoz, így most tokos maradt a szemöldököm. (Nem, nem szedem ki magamnak, mert nem tudom. Nem azért, mert olyan sűrű, hanem mert nem látom rendesen, ez van. Romlik a látásom, mert öregszem, de erről már panaszkodtam két fentebbiben és a feledékenység is ezért van.)

Egyedül kellene moziba mennem bondot nézni, mert az összes barátnőm (nem mintha sok lenne, éppen 3) inkább a pasijával megy (nagyon helyesen egyébként, csak ez most rajtam nem segít) vagy csak bambis filmet néz.

Fáj a derekam, vágynék egy finom masszázsra, de nincs pénzem rá, önként jelentkező pedig nincs a feladatra. (Helyesbítek. Olyan nincs, akinek az érintését tűrném: a jóbarátom jelentkezett volna, de rosszul is lennék, ha hozzám érne; a csajok meg a pasijukat masszírozzák nagyon helyesen egyébként, csak ez most rajtam nem segít.) 

Már nagyon fázok minden reggel, de nincs pénzem télikabátra (turkálósra sem), és még nem kaptuk meg a beigért jutalmat, amiből megvenni terveztem. Most bánkódok, hogy tavasszal kiszanáltam a 8-10 éveset (mert hogy így majd biztos veszek végre), hisz a 8-10 éves is jobban melegített a semminél.

Mosogatás közben kicsúszott a kezemből az egyik szép zöld ikeás leveses tálka, és persze darabokra tört (így már csak ketten maradtak a négyből). Mondjuk minek is volt négy, mikor úgysem jön hozzánk soha senki, kettőnknek  pedig kettő is elég végülis. 

Ilyenek vannak. Szóval szar a köbön, ne szóljon hozzám senki. 

update (20121028 10:29): na jó, ha szólna hozzám valaki néhány jó szót, azért nem zavarnám el. 

*update és jav. (20121029 06:46): Na és most látom, hogy írni sem tudok már normálisan, továbbá számolni sem, de ez nem azért van, mert öregszem, hanem "mer't én jogász vagyok:)". Nem 10 és nem 8 éves volt, egészen pontosan 9 telet húzott le velem. Bandita születését követő ősszel vettem a Street One-ban. Ennek még lesz jelentősége, majd visszatérek rá a kabátproblémakör kifejtésénél.