Moziznék

Holnaptól négy napig lesz ez a Moziünnep, amikor jó olcsón lehet filmet nézni, ami tök jó, mert mostanság nem láttam felnőtt tartamat, mindig csak gyerekeset a gyerekkel.

Aranyhaj, Sammy nagy kalandja, Alvin és a mókusok... Ezek voltak meg, amikre emlékszem a múltból; ezen túlmenően voltunk a volt évfolyamtársammal tavaly ősszel, és egyszer a barátnőmmel is, de ha agyonütnek sem emlékszem, mit néztünk, bakker:(  A Sami jó volt 3D-ben és az Aranyhaj is; az Alvin hányás, mert nekem minden rajzzal kevert nem-rajzfilm hányás. 

Megnézném A Bourne hagyatékot szívesen, de ennek csak akkor lenne értelme - gondolom -, ha láttam volna már az előző részeket. Nekifutottam már legalább három vasárnap ebéd után a dolognak, de tudod az van, hogy valamiért mindig elalszom annál a résznél, hogy felmennek Párizsban (?) a pasi lakására, ahol valaki rájuk támad. Én ezt nem is értem. 

Így voltam a Csillagok háborújával is, aminek egyedül az utolsó két részét tudtam elsőre végignézni, a többi kb. 2-3. nekifutásra ment. 

A Gyűrűk Ura esetében 4 próbálkozás adtam fel egy-egy rész egyhuzamban megnézését, és több részletben néztem meg őket, mert egészen egyszerűen beláttam, hogy ez máshogy nem fog menni tutira. 

Egyébiránt nincs velük bajom, tök kurva jók, csak valamiért altató hatással vannak rám, na. Vagy túl izgalmasak, és azért... Vagy túl álmos vagyok hétvégén ebéd után... Vagy nem szabadna fekvő helyzetben neki állnom ilyesminek.... Vagy nem t'om. 

Az is lehet, hogy ez valami genetikai dolog és azzal a defekttel kell élnem most már az életem, hogy minél izgalmasabb egy film, rám annál inkább altató hatással van:)