Útra készen

Holnap nagy nap, mert szerencsére előrelátó voltam: tudtam, hogy kelleni fog valami kis lelki tuning, és augusztusban megajándékoztam magam magunkat egy kirándulással a Medveszurdokba. Szakszervezetes, szóval semmi extra. 

Nagyon várom mégis, de nem is csoda, hisz ha jól számolom, már... ááááááááá ki se tudom számolni, mikor voltam külföldön utoljára. Ezek voltak: 

1994(?): Selmecbánya sielés 7 nap

1994 ősz: Jesolo-Velence 3 nap

1995. tavasz: Erdély, Gyilkos-tó 5 nap

1996 tavasz: Wasserburg 10 nap

Ezek után ugye ez most járt nekem? :(

Ha a végén mégis csak Sopront nézzük meg, akkor az azért lesz, mert Banditának nem fogadták el az ideiglenes személyit a "határon" (mert persze nem jött meg a rendes még). 

Mindegy, majd kiderül. De az, hogy 4-kor kell kellni, ebbe biztos is, hogy bele fogok halni. Mostanság jóformán akkor alszom el.