Lavina

Mert hát az van, hogy múltkor leértékelés volt a plázában egy olyan márkából, amit amúgy nem engedhetek meg magamnak sosem. Így aztán muszáj volt vennem két pólót, amiből az egyik narancssárga. El kell mondjam, hogy nem is szeretem a narancssárgát, de úgy veszem, hogy ez a póló a kivétel, ami erősíti a szabályt. 

Pár napra rá véletlenül bementem és direkt keresve láttam meg egy bizsuboltban egy épp olyan színű hajgumit, amit persze nem lehetett ott hagyni csak 260 Ft-ért. 

Ma nem volt túl jó napom, rossz kedvem volt, így eszembe jutott, hogy milyen jó lenne hozzá találni egy passzoló narancssárga körömlakkot (mert persze csak a citromsárga a felháborító, a narancssárgával semmi baj), és persze létezik a dm-ben, rám várt az utolsó. 

Már éppen kifelé tartottam, amikor is kapcsoltam, hogy be kellene festenem a hajam, viszont ami most van rajta (sötétbarna némi mahagónis beütéssel), ahhoz nem is megy a narancs, így akkor már legyen tisztán sötétbarna ezúttal (amilyen természetesen is tudna lenni, ha nem őszülnék már a sok probléma gének miatt).

...és még csak nem is menstruálok, hogy mindezt a hormonokra kenhetném.