Gombhoz a kabátot

imag0653_1353847157.jpg_1552x2592

...mert hát az úgy volt, hogy - mivel aznap reggel érkezett meg a várt jutalom - ebédidőben muszáj volt vásárolnom valami szépet; leginkább fekete farmerszoknyát szerettem volna szerválni magamnak. Ez sikerült is, csak hogy ráadásnak megtaláltam ezt a gyönyörűséges pink csodát, utána pedig a Calzedoniaban ezt a harisnyát, és utóbbiak máris eldöntötték a "mit vegyek fel este a koncertre?" - kérdést Hisz most már muszáj volt pink rövidgatyát húzni és hozzá talpig feketét, csini új harisnyát:) Kivéve persze ezt a két csodát, amit persze szépen elrejtettem magamon azért

Mert ugye belátható, hogy bár rajtam kívül senki nem tudta, mi van a ruha alatt, én tudtam! Ez pedig már elég volt ahhoz, hogy mosolyra húzódjon a szám, mint egy rossz gyereknek, aki valami huncutságot takargat:)