Mi az, hogy ELFOGYOTT??

Annyira szeretnék egy éppen ilyet

Nem röhög;) 

...egyébként is, szerintem tök cuki és nagyon "hasznos" is tud lenni olykor.

Jól van, tényleg nem egy "normális" vágyálom, aminek a képét ki lehet pakolászni fb-re, de ez van. A piros nem tetszik annyira, mert túl piros; bár ha nem kapok pinket, akkor az is megteszi, egye fene. Feketét nem szeretnék, mert az olyan komor. Nem való nekem.

Beteg vagyok: fáj a torkom, a nyelés kínszenvedés; hétfő óta iszom a NeoCitrant, de nem sikerült elkapnom vele a nátha elejét. Így most már hársfa teának kell következni, ami borzasztó. Meg fokhagymás méznek, amit legalább szeretek. Ha pedig most hétvégén a fokhagymás méztől és a hársfateától nem történik valami csoda, ebből hetekig tartó köhögés lesz, amikor pedig majd ACC-t kell innom, ami szerintem a világ legeslegkegyetlenebb kínzása. Csak Bandita ne kapja el...

update (2012.11.16 7:21): Juuuuuuuuuuuuj... Olyan rekedt lettem ma reggelre, mint ha évek óta dohányoznék és whiskyn élnék masszívan:) Mi kelll ahhoz, hogy így maradjak?