Langyos állóvíz

Tehát szerinted az én életem langyos állóvíz?? Ezt gondolod rólam? Mitől nem langyos állóvíz egy élet szerinted??

Ezt.

Ültem a medencében, néztem a gyerekem, és ez a beszélgetés ugrott be megint, mire pedig észbekaptam, már megint azon kattogtam, mitől langyos állóvíz az életem, ha pedig mégis az tényleg, ez miért baj? Mi van akkor, ha nekem alapvetően jó ez a langyos (vagy inkább meleg) állóvíz, mert legalább béke van benne és ami sokkal fontosabb, nem hideg? 

Mert hát az van, hogy tavaly december 04-én mégis csak majdnem ott maradtunk mindketten a kicsimmel abban az útkereszteződésben, egy totálkáros autóból szállhattunk ki élve, és akkor számomra új időszámítás kezdődött, igen. 

Előtte vágytam még egy gyerekre, mára már csak az éltet, hogy ezt az egyet felnevelhessem ép testben ép lélekkel. Előtte vágytam kertes ház után, azóta örülök a kis lakásunknak. Előtte el sem tudtam volna képzelni az életem autó nélkül, azóta örülök annak is, ha a saját lábamon el tudok jutni bárhová. Vettünk bringát, és amit nem érek el gyalog, biciklivel, busszal, vagy vonattal, az nem létezik számomra. Előtte fontos volt, hogy minél előbb találjak jobb munkahelyet, azóta minden nap hálát adok azért, hogy van munkám. 

A fürdőben találkoztunk a gimnáziumi osztálytársammal, Velencén nyaral családostul, és majd egy órán keresztül hallgattam, milyen nagyon szeretnének külföldre menni, többett keresni, hogy tudjanak utazgatni, világot látni. Volt már Japánban, Olaszországban, Spanyolországban, két évente görög nyaralás a minimálprogram. Majd leesett az álla, mikor a kérdésére bevallottam, hogy én bizony életemben először járok élményfürdőben, és bizony nem voltam külföldön a gimi óta. Nyilván ha megtehetném, ha lenne rá pénzem, utazgatnék, de elfogadom a korlátaim, boldogulok ahogy tudok, örülök annak, ami van. Voltunk Pannonhalmán, le fogunk járni Velencére ebbe a fürdőbe (mert ez egyszerűen kell a lelkemnek és a gyereknek is), ami belefér ezen felül, az beleefér, ami nem, hát nem. Vannak barátaink, akikkel egymásra számíthatunk; van hová hazajönnünk, van kaja az asztalon, szeretet bennünk, tudok örülni minden kicsi dolognak, nevelgetem a virágaim, fel tud vidítani még egy új körömlakk is, vagy hogy éppen sikerült egy új recept, amit kipróbáltam, el tud varázsolni egy jó zene vagy film; nem vágyok többre, már csak megtartani szeretném, ami van. Nem tudok e fölött sopánkodni, és egészen egyszerűen nem érzem úgy, hogy én ettől kevesebb lennék:( 

Vagyis eddig nem éreztem úgy, most viszont már nem tudom. 

Páncélos Lovag tudja. "Langyos állóvíz", amiben azért ő is kiválóan ellubickolt eddig:( Arra bezzeg nem válaszolt, hogy mitől nem langyos állóvíz egy élet szerinte...:(