Rossz kedvem volt és unatkoztam is

...írni viszont nem nagyon van kedvem róla; elmesélem inkább, mit csináltam figyelemelterésként. 

Kicsimnek tegnap délelőtt fellépése volt a suliban (a leendő elsősöknek adtak elő egy mikulásos mesejátékot), előtte próbáltak is még, így aztán igen korán be kellett érnie. Az előadásra már a szülők is visszamehettek, addig is viszont volt bő egy órám, amikor is beszabadultam egy hobby-boltba. Találtam aranyos kis fa lapokat különféle méretben, valamint nagyon szép karácsonyi szalvétákat is és kitaláltam, hogy akkor ez a hétvége éppen megfelelő arra, hogy gyakorlásképpen mókoljak ezt-azt. 

Így született meg ez a poháralátét, amit a barátnőmnek adok holnap szeretetből

IMAG0002_COVER_21.jpg

Ezt a két kis táblát egymás alá gondoltam felfűzni; ablakdísz lesz Bandita szobájába, amennyiben sikerül meggyőzni arról, hogy nem "dedós"

IMAG0746.jpg

Ezt a kis virágot még kezeletlen, natúr fa állapotban a barátnőmtől kaptam az ősszel. Kapott némi színt, és szalvétából leveleket a talpára

IMAG0749.jpg

Aztán előkaptam a konyhafiókból a 4 db egyforma, kör alakú fa vágódeszkát és elkezdtem kezelésbe venni azokat is, de még nincsenek kész...

Egyébként semmi, nyomor a köbön:( De ez legalább leköt addig is...