Egy sima, egy fordított

:)

:(

:))

:)

:)))

:(

:)

:))

:(

:)

:)))

:(

:(

:)))

:(

:(

Nincsen semmi baj, csak nem esett jól ma véletlen összefutni. Fél éve nem voltam abban a k. boltban, ahová most bicajozás közben beugrottunk inniért, és utánunk nem sokkal ő a lányával. Én pedig nem akarom ezt, mert szarul esik, hogy még ismerősként odaköszönni sem lehet annak, akivel még együtt vitte be a kádat a házába és akihez első útjai egyike vezetett az új autóval.  

Jól van, tudom ne nyavajogjak, csak egy izé voltam, aki tömködte a lékeket a sűllyedő hajón; tudjam már, hol a helyem, mert ha elfelejteném, majd emlékeztet rá azzal, hogy még a szemembe se képes nézni, mikor köszönés nélkül elmegy mellettem:(

A fasznak kell ezt csinálni velem? Mi múlik egy köszönésen? Mi vagyok, leprás? :(

Soha ne élvezzél nagyobbat bazmeg, mint attól, hogy így megalázol engem minden egyes alkalommal. Egyébként pedig vedd tudomásul, hogy nem vagyok hajlandó utálni téged csak azért se.

Zene jár hozzá...:(