Sok minden lenne...

...olyanok, mint hogy finom kínai szezámos-mézes csirkét csináltam Banditának (Páncélos Lovag is oda lenne érte), tök jókat bicajozunk (mert hogy azóta már neki is szerváltam kerékpárt), megnéztem a "Szerelem a kolera idején" filmváltozatát és el voltam bűvölve (meg kicsit ki is voltam ábrándulva), voltam a barátnőmnél babalátogatóban (olyan édesek), kiakasztott az egomajom új kolléga (bár azóta igazítottam a róla alkotott képemen), elbuktam egy pert a Kúrián (a Darák kapja be télleg), megkaptam a határozatot a rendőrségtől (engem mondtak ki hibásnak, de no para, majd írok kifogást ellene, még van rá 2 napom végül is), el kellene kezdenem írni a cikkemet az Adóvilágnak (arra hajazok, hogy leadás előtt szólnak azért emberi időben, hogy mikorra kell meglenni vele), meg hasonlók. 

...csak nem érek rá, mert belefogtam valamibe, ami fontosabb most nekem magamnál.