A gyerekszoba kész

...legalábbis ami a festést illeti. 

Hétfőn volt Bandita születésnapja, amit nem akartunk munkával tölteni, utána viszont minden nap mentem ki a lakáshoz, ő pedig péntek kivételével jött velem. Az esőzések nyomán jól felverte a kertet a gaz, de legalább a nedves földből könnyebben el lehet távolítani, így ezzel foglalatoskodott, gyomlált és gereblyézett. 

Csodálatos a nyelvünk egyébként! Körülírva és kézzel lábbal kellett a budapesti mezőgazdasági boltban magyaráznom, mi az a karaszoló, mert nem ismerték ezt a szót, én pedig másik nevét nem tudtam. Sajnos nem is tartanak. A sors fintora, hogy végül egy nagyáruházban találtam, nem szakboltban.

Bandita a hét hőse, nyűglődve ugyan, de rendbe tette a kertet - kicsi segítséggel - egyedül, így péntekre szabadnapot kapott.

Közben a szobájával végeztem. Nem megyünk át lakberendezési blogba, csak megosztom az örömöm, a kezem nyoma. 

A hálószobám felével vagyok meg, az egyik szín már a falon (annyira jellemző egyébként, hogy amit púder színként választottam a színkártyáról, az felkenve konkrétan halványrózsaszín, ezt még emésztenem kell), a másik két falon javításra is szükség volt, így arra még nem mehetett festék. A fürdőszobát "természetesen" átkentem, ennek megfelelő elégedettséggel nyújtóztam el a kádban, miután lemostam magamról az aznapi munka nyomait. Tegnap eléggé kétségbeestem, mert nagyon sok a hiba a nappaliban is. Látszik a falon, ahogy a munkás festőhengere felszedte az anyagot egyik helyen, ami aztán kicsit arrébb ráragadt a falra. Jól van az úgy, továbblépett rajta. 

Az alapozó és a glett száradási ideje miatt 2, 4 órás fázisok vannak, amik egy-egy nagyobb rész fesetéséhez is szükségések, így próbálom kisakkozni, hogy üres járat ne legyen, tudjak haladni. Ez az én blogom, ahol kedvemre nyafoghatok is, így leírom, tegnap délután 5 óra magasságában már az ájulás környékezett a fáradtságtól. Kialudtam, de minden tagom érzem. Amit a hétre beterveztem, az nem lett meg maradéktalanul, mégsem bánkódok, nézzem azt, ami már mögöttem van. 

Meg az előttünk álló egy hetet, holnaptól Fertőrákoson.