Csak festés

...és ha így haladok, nagyon sokáig még. 

Bandita a héten nem volt itthon, így tegnap egyedül fogtam hozzá a munkának. Múlt vasárnap vettem tükörglettet, és kellett pár szerszám is (ráadásnak pedig megleptem Banditát egy nyuszifüles kaktusszal, nagyon cuki), jól felpakolva indultam el itthonról, és bár 6 órám volt zárásig, alig valamire jutottam*. 

Bandita szobájában két falon kijavítottam a repedéseket, lefestettem a mennyezetet, majd azt a két falat, amit glettelni nem kellett, a közben megszáradt glettelt részt lecsiszoltam, portalanítottam és alapoztam. 

Arra persze nem gondoltam, mi lesz, ha közben megéhezek, nem vittem ki magammal semmit. Úgy rendeltem ebédet random egy kiszállítást is vállaló étteremből, hogy "kérek szépen bármit, amihez nem kell evőeszköz, és egy kólával együtt kijön 2 000 Ft-ból úgy, hogy a futárnak is jusson borravaló."

Szerencsére a lány, aki felvette nagyon kedves volt és segítőkész, a kaja ízlett, bár annyira éhes voltam, hogy a cipőtalpat is elrágtam volna. 

Amúgy minden nehézséggel együtt is nagyon élvezem ezt a feladatot, bár fárasztó, tökéletesen kikapcsol a hétköznapokból, jelen tudok lenni abban, amit éppen csinálok, nem cikáznak közben a fejemben a megoldandó munkahelyi problémák. Azt pedig különösen szeretem, amikor aznapra végeztem, elmosok mindent, rendet rakok, felsöprök mindenütt, letusolok, majd készítek egy vödör friss és forró, illatos felmosóvizet, feltörlöm az egész lakást, majd amíg szárad a kő, csípőre tett kézzel, elégedetten bámészkodok a teraszról, mint aki jól végezte dolgát. 

Tükör híján nem vettem észre, hogy a hajamon és a nyakamon maradt némi zöld festék, így jöttem végig a városon hazáig, nagyon jól mulattam, mikor hazaérve megláttam magam. 

Este úgy aludtam el, mint akit fejbe vertek, persze lencsével megint, mára pedig olyan izomlázam lett, hogy az ágyból kikelni alig bírtam. 

Viszont nem tetszik ez a csigatempó, így nem fogok végezni soha, jövő szombaton megyünk legközelebb, majd a következő héten minden nap, a szabadságom első felében. 

*Nyilván segített volna, ha pihentebb vagyok, ha a héten nem minden nap késő este értem volna haza a munkából. Ki vagyok, mint a liba, egyre rosszabbul bírom.