Leginkább fáradt

Tegnap kivittük a festékeket és a szükséges eszközöket, majd beszereztünk még néhány dolgot helyben is, míg dolgozott a riasztószerelelő. Nem tudtam még beazonosítani, mit éreztem, miközben felmosószettet, viledát, felmosószert, szappant és WC papírt pakoltam a kosárba. Még nem tudom mondani, hogy "otthonra kell", az új lakásban volt szükség ezekre.

Ma korán indult a nap, mégis elég sokára értünk ki, elvesztek értékes órák, mire hozzá tudtunk fogni az előkészületeknek. Délután négy órakor zárt az őr, Bandita szobájának alapozására és némi takarításra futotta az időből a szalagozás és fóliázás után. Piszkosul elfáradtam így is, ráadásul jól fel is húztam magam, mert közelről nézve rengeteg hibát észrevettem. Úgy tűnik, hogy a "fehér falakkal kulcsrakész" állapotba a kivitelezőnek az átütő halvány szürke foltos mennyezet is belefér, ami különösen dühít, mert a mennyezethez nem akartam nyúlni. A közlekedőben pedig épp csak megkopogtattam néhány gyanúsnak tűnő domborulatot, és már horpadt is be; az egyik helyen két tenyérnyi területen mállott le az anyag, ahogy alátoltam a spaklit, javítani kell. Bandita nyűglődve ugyan, de végig helytállt, körbeszalagozta a kapcsolókat és konnektorokat minden olyan helyiségben, ahol festünk, a konyhában még azokat is, amelyeket csempe vesz körül és a közelébe sem megyünk festékkel. 

A kertben talajcserére lesz szükség füvesítés előtt, mert tele van építési törmelékkel és kővel, mindez azonban legalább kézzelfogható probléma, amit kezelni tudok, szomorú nem emiatt vagyok.