Izgul

...az Ausztria elleni meccs előtt már előző nap bejelentettem, hogy én márpedig felállok negyed hatkor, hogy a fiammal együtt nézhessem. 10 perc késéssel ugyan, de hazaértem. A 20 forintot buktuk mindketten, megközölték.

...az Izland elleni forduló Győrben talált Cicánál, a 60. perctől csipőre tett kézzel járkáltam fel-alá a nappaliban némán, ez így nem maradhat, valami még történni fog, mert van igazság a földön, én mondon, csak kivárni bírjam. A gól előtt két perccel ültem le, majd ugrottunk fel némi fáziskéséssel egy ütemben, mert először a szemünknek sem hittünk. Cili babája csak pislogott nagy szemekkel, miért őrült meg mindenki hirtelen. Szerettem ezt a férfit, Bernd Storckot, ahogy az örömöt csak néhány másodpercig engedte magához közel, mert a mérkőzésnek még nincs vége, koncentrálni kell.

...szerdán nem értem haza, oké nem is siettem, hisz üres lakás fogodott volna, az irodában tört el a mécses kicsivel hat után, mert sehogy sem akart elindulni az élőközvetítés a Médiaklikken. 10 perc kínlódás után adtam fel, és értem be a Kossuth Rádióval. Retro hangulatban hallgattam a kommentátorokat munka közben, akik mindig elbeszéltek a gól mellett, majd eszméltek meglepetten mindannyiszor. A tippem legalább bejött, 3:3. Boldog voltam.

Ebbe ne vigyen senki politikát, csak drukkoljon szívből a csapatért.